IRI TRAVEL QUALITY SERVICES SRL

Tel: +4-0721698341
Română

Conditii de calatorie

Calatorii trebuie sa se prezinte la autocar nu mai tarziu de 15 minute inainte de plecarea cursei.

La imbarcare prezentati acest e-Ticket soferului/dispecerului.

Pentru retur trebuie sa va prezentati in zona receptiei la hotelul unde aveti cazarea cu minim 60 de minute inaintea orei de plecare!

Turistii sunt rugati sa aiba roamingul activ pentru a putea fi contactati, altfel nu ne asumam raspunderea pentru intarzierile sau modificarile asupra carora nu au putut fi anuntati.

Conditii generale de calatorie:

•Neprezentarea la imbarcare a turistului la orele anuntate duce la anularea locului achitat pentru cursa respectiva, fara returnarea contravalorii biletului.

•Fiecare pasager este raspunzator de valabilitatea documentelor necesare calatoriei (pasaport, CI).

Documente necesare calatoriei: carte de identitate valabila sau pasaport valabil cel putin 6 luni de la data returului in tara (OBLIGATORIU - pasaport pentru copiii sub 14 ani). Conform reglementarilor in vigoare minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara:

- sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor;

- sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat;

- adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera.

Touroperatorul nu este raspunzator de refuzul autoritatilor vamale de a permite turistului intrarea / parasirea tarii. In situatia in autocarul trebuie sa intoarca turistul pe teritoriul Romaniei din cauza refuzului autoritatilor vamale de a permite  acestuia intrarea in Bulgaria (documentele de calatorie ale turistului fiind necorespunzatoare)  turistul este obligat sa achite despagubiri firmei transportatoare in valoare de 100 euro.

•In tarifele prezentate sunt incluse max 25 kg de bagaj (1-2 genti cu dimensiunile medii 70/40/20 cm) per persoana, care se vor depozita in compartimentul pentru bagaje al autocarului, precum si un bagaj de mana de maxim 5 kg (poseta, rucsac), care se poate lua in interiorul autocarului. Bagajele de mana trebuie depozitate in spatiile special amenajate din autocar (nu sub scaune sau pe intervalul dintre ele).

•Ocuparea locurilor in autocar se face in functie de data inscrierii si achitarii pentru cursele charter de Grecia si Turcia, respectiv in ordinea sosirii la autocar pentru cursa zilnica de Bulgaria.

•In cazul renuntarii la calatorie se vor percepe urmatoarele penalizari:

- fara penalizare, daca renuntarea se face cu mai mult de 20 zile inainte de data plecarii;

- 100%, daca renuntarea se face cu mai putin de 20 de zile inainte de data plecarii.                                         

•Agentia nu se face raspunzatoare in cazul intarzierii autocarului din conditii independente de vointa agentiei (din cauza conditiilor de trafic, ambuteiaje, inchiderea anumitor sectoare de drum, vama, etc) sau din vina turistilor (intarzieri la program, atitudini ofensatoare sau ostile fata de insotitor sau conducatorii auto, etc). In cazul defectarii fizice ireparabile a mijlocului de transport pe durata calatoriei, agentia are obligatia de a proceda la inlocuirea acestuia cu un altul functional in maxim 24 ore de la data producerii defectiunii, conform legilor in vigoare.

•Raspunderea privind pierderea, furtul, deteriorarea bagajelor, a obiectelor personale sau a actelor de calatorie este in sarcina turistilor. Pe durata transportului, bagajele turistilor sunt asigurate de catre firma transportatoare.

•Transportul se asigura cu autocare/midiautocare/microbuze licentiate. Se vor face opriri regulate la intervale de 2-4 ore pentru necesitati, servirea mesei, etc. Toaletele din autocare nu se folosesc. In autocar sunt strict interzise: fumatul;  consumul de bauturi alcoolice, consumul de droguri si substante narcotice. Soferii au dreptul de la mustrare pana la debarcarea din autocar a pasagerilor in stare de ebrietate sau care afecteaza ordinea si siguranta publica, fara rambursarea de catre agentie a costurilor de transport/repatriere a pasagerilor in cauza. Pasagerul se obliga sa achite catre agentie contravaloarea oricaror distrugeri aduse autocarului.

•Daca turistul este nemultumit de serviciile de transport are obligatia de a intocmi o sesizare in scris, clar si explicit cu privire la deficientele constatate legate de realizarea serviciilor contractate, ce se va transmite in maxim 3 zile de la incheierea calatoriei. Daca in urma analizei reclamatiei se constata ca transportatorul nu si-a indeplinit obligatiile asumate, acesta va propune alternative de compensare sau va despagubi turistii recalamanti cu contravaloarea serviciilor neprestate sau incomplet prestate, in termen de maxim 30 de zile de la data depunerii reclamatiei. Agentia nu ia in considerare recalamtiile facute in nume colectiv.

•Forta majora exonereaza transportatorul de orice raspundere.

•Nu este permis transportul animalelor cu excepția câinilor însoțitori pentru persoanele nevăzătoare. Pasagerul trebuie să anunțe acest lucru în momentul rezervării călătoriei. Este în obligația pasagerului să cunoască legislația în vigoare privind trecerea frontierei cu animale de companie. Pentru câinii însoțitori pentru persoanele handicapate se va achita un tarif de 50% din tariful normal de adult, aplicabil în cazul călătoriilor dus sau dus – întors.